Sunday, May 6, 2012

Badan yang semakin besar?


Semalam, pergi makan berdua dengan wife, dan seperti biasa topiknya pasal perjalanan perniagaan sambil2 berdating.... Dalam syok -syok bersembang, tiba2 kerusi yang diduduki patah kakinya....Maka tersembam la aku... Malu pun malu jugak..Habis hilang macho kat awek2 duduk berdekatan.. masalah nya bulan lepas pun jadi perkara yang sama..... Masa tu kat shah alam... tapi kat shah alam tu tak ler teruk sgt....Argghhh... aku ker yang berat atau kerusi kat kedai2 ni kurang berkualiti... alasan ni aku boleh terima untuk menyedapkan hati.....

Malam ni melayan lagu2 60an.... R-Azmi, S-Jibeng dan paling favorite A.Ramlie... semua dah arwah dan alfatihah untuk mereka semua... Dengar2 lagu ni terasa aku ni dah tua dah.... umur dah 33.... Lagu2 lama ni lirik simple dan senang faham......Ni lagu Jeffydin... layan..
 

Ni pulak lagu favorite... Dulu2 mesti dengar dengan pak guard (Pak Ton) kompeni yang aku keja dulu... setiap hari khamis...
 
   
Biasa la hari khamis, sessi bersama guard, tunggu wife siapkan kerja sebelum pergi bank.... Pak Ton kalau dengar lagu dangdut siap bangun menari... aku kena melayan dia lagu2 yang dia nak dengar... sampai la wife telefon nak pergi bank..... macam tu aku buat setiap hari khamis selama bertahun2... Cuma kadang2 bila busy tak buat la........

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...