Tuesday, March 27, 2012

Kelemahan saya

Orang selalunya salah faham dengan diri saya... Allah beri kelemahan untuk saya berbicara dengan orang.... My wording is limited dan susunan ayat perkataan tidak cantik bila bercakap dan Allah memberi lidah yang bila bercakap kadang-kadang butirannya kurang difahami.... Memang perkara ini menyusahkan saya dan ia boleh diperbetulkan melalui pembelajaran....
Sebenarnya saya suka dengan kelemahan ini....Kelemahan ini membuat diri saya unik... Itu yang menyebabkan saya tidak belajar untuk membetulkannya....

Ia memberi ruang untuk saya bersendirian, walaupun mempunyai ramai kawan... Ia akan membuatkan saya rendah diri bila Allah memberi kelebihan lain..... Inilah saya, dan saya suka dengan kehidupan ini.... Bila menguruskan perniagaan, saya banyak meminta bantuan wife untuk melakukan percakapan.... Kerja berfikir banyak yang saya lakukan.... Saya lebih suka menjadi orang biasa dari menjadi orang glamour..... Begitu juga dikilang, yang glamour ialah manager kilang dan bukan saya.... Dunia ni hanya sementara, tiada apa yang perlu dikejar.... Asalkan Allah tahu niat kita....

Yang lain-lain rasanya tak perlulah ditulis disini.....



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...