Monday, March 12, 2012

Test Keberanian

Aku tahu dia bekas along, dan pernah ada bekas tembakan, tapi kalau salah tetap salah... So bertikam lidah dengan dia, dan dia siap bawa geng lagi.. tubuh besar pulak tu..... Jual barang (tak semua) tak ikut spec, mestilah aku tak nak bayar yang tak ikut spec.... dia suruh aku bukak barang depan dia kira, aku kata you mau duit you bukak la sendiri.... aku tak nak buat... keadaan makin tegang.... aku buat tegas (padahal dalam hati-kalau kena belasah mampus).... dia kata dia mau hari ni juga duit.... aku kata sorry kalau nak suruh buka bundle kayu, esok baru boleh.... harini sori.... somehow tiba2 dia bagi diskaun 10%... dan memandangkan barang boleh pakai , aku setuju terus (sama ada aku takut si bouncer yang melihat) .... dan terus gi buat cheque.... Lepas tu aku peluk dia, cakap nice doing business with you....
Macam ni muka bouncer

P/S Nampaknya masih tak berani lagi si rafiz ni...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...